***  KÖSZÖNTÜNK BENNETEKET AZ ARANYTOLL ÚJSÁGÍRÓK KÖRE NEVÉBEN! ***  JÓ SZÖRFÖZÉST KÍVÁNUNK  ***
FRISS HÍREK
EZEK VAGYUNK MI
IROMÁNYAINK
ÉRDEKESSÉGEK
HUMOR-BETŰROJZOK
VENDÉGEINK
DIVAT
A SPORT VILÁGA
KORI KAPITÁNY
KARATÉKÁK
PROGRAMAJÁNLÓ
HÚSVÉTI HANGULAT
ISKOLÁNKRÓL
KÉPGALÉRIA
VIDEOGALÉRIA
ÖREGDIÁKOK
PPP PROJEKT
KIRÁNDULÁS
DIÁKÉLET-DIÁKHUMOR
NYÍLT NAP
GYEREKNAP
ÉVADZÁRÁS
 
 
 










Horváth Regina rovata:

 

Tavaszváró
2013.03.19.



Télen nem igazán működik az, ami nyáron oly kellemessé barátivá teszi a görkorcsolyázást: a "bandázás"... :)Mivel a meleg ruházatban gyakran kiizzadunk, a sok megállással és hosszas fecsegéssel komoly meghűlést szedhetünk össze. Ilyenkor inkább görkorizzunk folyamatosan, rövid szusszanásnyi pihenőkkel, majd menjünk meleg helyre (leginkább haza), ahol száraz ruhára/teára válthatunk.Fokozottan megfázásnak van kitéve téli görkorizáskor a a láb, a térdízületek és a fej. Ide is célszerű meleg ruhát felvenni! A másik ok, ami miatt ne küldjétek szekrény tetejére a görkorcsolyát az, hogy most már az időjárástól védett fedett helyen is görkorizhatunk, akár télen is, olcsóbban a jégpályáknál! A kezdők mindenképpen használják a védőket!Az egysoros görkorival sokkal könnyebben haladhatunk a szabadban, mint a régebbi típusú görkorcsolyákkal, melyeknek a kerekei két oldalt voltak, ugyanis az egy sorba helyezett kerekek miatt sokkal jobban tudjuk kezelni az út hibát. A felmérések szerint a görkoris sérülések 37%-a a csuklót és az alkart érinti!

 

***